300+ (7) Anthias (5) hädad (4) liigid (18) mage (28) meri (13) õied (5) reisid (5) sisustamine (11) teadus (4) teemast mööda (2) üldpildid (25) video (5)

Monday, February 11, 2008

Õied

Väike kronoloogilises järjekorras väljanäitus õitest, mida ma oma akvaariumites olen näinud.

Esimene tagasihoidlik õieke - Pistia stratiotes. Pildile jäi 2005 aasta lõpus. Kuna need õied on tõesti üsna märkamatud, siis võis ta juba tunduvalt varem õitseda. Seda taime mul enam üheski kastis ei ole.Järgmisena näitas õisi Echinodorus "Red Flame" millalgi märtsis 2006. Selle taime õisi on seni kõige rohkem olnud. Sobivates tingimustes teeb ta seda vist peaaegu pidevalt. Hetkel taime vaid 1 põõsas 180 liitrises ja see ka parasjagu õitseb...

Crinum natans - õied kontori akvaariumis juunis 2007. Lõhn oli sama hea kui õied ilusad. Kahjuks olin ma komandeeringus suurema osa sellest nädalast, kui seda ilu nautida oli võimalik. Uus õiepung tekkis detsembri alguses, aga umbes poolest tunnist vastu T5 valgustoru olemist põhjustas piisavalt ägeda põletuse ja mingeid õisi sellest pungast ei saanudki.

Vesiroosi Nymphaea lotus (zenkeri) õis koos ööliblikaga augustis 2007 koduses 180 liitrises. Hetkel on see taim "õpetatud" lehti mitte veepinnani kasvatama, mis tähendab, et ka uusi õisi ei ole lähemal ajal oodata. Õite saamiseks peavad lehed olema veepinnal, aga siis varjab ta kiiresti kõigi teiste eest valguse.

No comments: