300+ (7) Anthias (5) hädad (4) liigid (18) mage (28) meri (13) õied (5) reisid (5) sisustamine (11) teadus (4) teemast mööda (2) üldpildid (25) video (5)

Tuesday, June 22, 2010

Teeseen

Täiesti ülekohtuselt olen ma oma blogis seni täiesti ära unustanud veel ühe veeeluka, kes mul juba neli aastat omaette viieliitrises purgis elab. Mõnes mõttes võib seda isegi pidada esimeseks purgis peetud elukaks, kelle eest lapsena hoolt sai kantud. Siis ta oli muidugi rohkem vanaema oma, aga küllalt tihti tuli minulgi teda pesta ja talle uus tee valmis teha. Igatahes mulle on see jook juba väga varasest noorusest väga maitsenud ja kui mõni aasta tagasi seda ühe tuttava majapidamises jälle nägin, sai kohe pool endasse mangutud.
Kes teab, see teab, kes ei tea, aga tahab teada võib lugeda näiteks terviselehest. Väljamaa keeles teatakse teda peamiselt kombucha nime all. Väidetavalt tervisele igatepidi hea, aga mina pean teda ikka selle pärast, et seenevesi mulle lihtsalt maitseb.

No comments: