300+ (7) Anthias (5) hädad (4) liigid (18) mage (28) meri (13) õied (5) reisid (5) sisustamine (11) teadus (4) teemast mööda (2) üldpildid (25) video (5)

Tuesday, October 20, 2009

Esimesed kutsumata külalised kohal

Kui ma eelmises postituses juba rõõmustasin, et meil akvaariumis ka paljaslõpusega tigusid näha, siis nüüdseks on selgunud, et nad on tõesti olemas ja tegemist pole sugugi nii meeldivate tüüpidega, nagu ma varem olen alati arvanud. Tõenäoliselt tulid nad koos Zoanthusega, kuna see paistab olevat hetkel ka nende peamine rünnakuobjekt. Polüüp oli oma nädal aega üsna suletud olekus, kuni ma taipasin milles asi. Praeguseks olen kolooniat juba kaks korda Lugoli lahuses vannitanud ja olukord tundub paremaks minevat. Täna tegin ühest 3-4 mm pahalasest mikroskoobi all lühikese videolõigu.


No comments: