300+ (7) Anthias (5) hädad (4) liigid (18) mage (28) meri (13) õied (5) reisid (5) sisustamine (11) teadus (4) teemast mööda (2) üldpildid (25) video (5)

Sunday, November 09, 2008

Rekordimees kulisside tagant


Labateod (Planorbis sp) mul Rio 180-s eriti kaua elus ei püsi. Aegajalt ma neid sinna väiksemast akvaariumist asustan, aga tõenäoliselt on nad tsihliididele piisavalt maitsvaks vahepalaks, et püsivat populatsiooni pole tekkinud. Täna hommikul aga avastasin, et üks labatigu on Juweli tagatausta taga omale turvalise elupaiga leidnud ja seal uskumatult suureks kasvanud. Koja läbimõõt läbi klaasi mõõtes on umbes 16mm. Ma ei ole oma akvaariumites kunagi ühtegi nii suurt isendit näinud. Jääb arusaamatuks, kuidas ta seal üldse liikuma mahub. Pilt on natuke kole, kuna seda osa akvaariumiklaasist ma kunagi ei puhasta.
Juba paar nädalat pean plaani, sellele akvaariumile restart teha ja ta toas üldse teise kohta paigutada, kui ma kunagi nii kaugele jõuan, siis võibolla leian sealt tagant veelgi üllatusi. Esialgu jääb see tigu ka sinna kosuma:)

No comments: